-
logo
Вернуться

График работы Киевского офиса в праздничные дни | Домонет Боярка

Як зміниться графік обслуговування на свята? 


Технічна підтримка, як завжди, продовжує працювати у штатному режимі 24/7/365 без жодних змін. 

 

Абонентський відділ (консультації в телефонному режимі не технічного характеру та питання підключення) буде працювати за наступним графіком: 


31 грудня – з 09.00 до 18.00

1 січня - з 12.00 до 21.00

7 січня – з 11.00 до 21.00


Ви завжди можете залишити запит на зворотний зв`язок через сайт, наші спеціалісти відпрацюють питання щойно будуть онлайн.
 

Якщо у вас залишилися питання, які неможливо вирішити онлайн, графік роботи Центру обслуговування абонентів в м. Києві:

 

31 грудня – з 09.00 до 18.00

1 січня - вихідний

7 січня – вихідний


 

Веселих свят!

arrowUp